Translate

4 Ocak 2016 Pazartesi

Hoşgeldin 2016

Herkese kocaman günaydın arkadaşlar!
Yeni yılın ilk yazısında beraberiz tekrardan. Bu sefer yıla moda ile girelim dedim. Benim beğendiğim bazı modelleri sizlerle paylaşmak istedim. İçlerinde sizin de beğendikleriniz varsa mutlaka yorum olarak bırakın.

Yaz için en güzel elbise rengi beyaz ve mavi galiba. Hele birde böyle desenler oldu mu bayılıyorum resmen.


Yazlık mı kışlık mı olduğuna karar veremediğim bu tarz da galiba bir çok gencin vazgeçilmezleri arasında. Rengi ise tam son baharlık değil mi?


Bu ceketin rengine, modeline tül etekle olan uyumuna aşık oldum resmen. Çok şık duruyor. Yalnız eteği çok beğenmedim ama kombin çok güzel.






















Asil..


Her an her şeyi bırakıp kitap okumaya koşacakmış gibi.



Günlük  giyilebilecek şık bir kombin bu da. 




Benim beğendiklerim bu kadar değil tabi ama enlerini toparladım sadece. Görselleri internetten almış olup, bana ait olmadıklarını bildirmek isterim.
Sevgiyle kalın.. 












4 yorum:

  1. İçinizde yazın tarlı rüzgarını estirdin , şu soğuk kış günlerine inat ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar özlemişim demek ki yazın gelmesini. Ruhunuz hep sıcak kalsın :)

      Sil
  2. İlk başta ki elbisenin desenlerine bayıldım. muhteşem görünüyorlar. Bu arada bloğuma da beklerim http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. O tarz desenlere bende bayılıyorum. Özel bir adı var mı bilmiyorum ama otantik galiba biraz.

      Sil