Translate

8 Ocak 2016 Cuma

Hayal Panosu


Herkese Günaydın arkadaşlar. 
Umarım yılınız güzel geçiyordur. Yazıyı paylaşmakta biraz gecikmiş olabilirim. Ama daha yılın ilk haftasındayız. Hiç bir şey için geç sayılmaz. 2015 yılının sonlarına doğru internette hayal panoları ile ilgili birkaç yazı okumuştum. Ben niye yapmıyorum ki dedim geçtim işin başına. Hayal kurmadan yaşayamıyorum ne de olsa.
Aldım elime kalemi defteri bir güzel yazdım hayatımda yapmak istediğim değişiklikleri. Hayatının ¾ ü hayal kurmak olan bir insan için elbette listem kalabalıktı.  Sadece 2016 yılı içerisinde neler yapmak istiyorum ve başarabilirim bunları düşündüm. Tabi sonradan yetmedi bu kadar hayal kurmak. 30 yaşına girmeden yapmış olmayı dilediğim şeyleri de yazdım. 40 olmadan istediğim şeyleri de.
Peki hayal panomu nasıl oluşturdum. Hazırladığım listede ki ipucu kelimeleri kullanarak bana ilham verebilecek fotolar buldum internetten. Genellikle tumblr üzerinden buldum istediğim fotoları. Sonra bunları bir güzel kolaj yaparak bir araya getirdim ve bilgisayar ekranıma koydum. Her zaman göz önünde olması ilham vermesi açısından ortalıkta durmasında fayda var sonuçta.
Belki fotolara baktığınızda size pek bir şey çağrıştırmıyor olabilir ama bana göre çok anlamı var hepsinin de.
Daha 2016ya gireli çok olmamışken sizde böyle bir tablo hazırlayıp gözünüzün önüne asabilirsiniz.
Bakalım yıl sonunda kaç tanesini gerçekleştirmiş olacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder