Translate

10 Ocak 2016 Pazar

Saç Bakımı

Hepinize kocaman selamlar! 
Gününüz aydın olsun..

Cildin bakımı olduğu gibi saçlarında elbette bir bakımı var. Şimdiye kadar genellikle cilt bakımı üzerine daha çok yazdım fakat bu sefer değişiklik yapıp saç bakımı ile de yazmak istedim.
İlk olarak şampuandan bahsedelim. Urban Care  Argan oil&Keratin şampuanını kullanıyorum. Çok uun süre önce saç kırıklarıma iyi gelmesi için aldığım şampuandan oldukça memnunum. Uzun bir süre saç kremi ile beraber kullandım. İkisi bir arada kullanılsa da kullanılmasa da faydası var kesinlikle.




Yaklaşık 1 yıl önce kuzenimin hediye ettiği bu ürünle diğer saç kremini rafa kaldırdım. Ürünün ilk cezbeden tarafı kesinlikle kokusu. Benim çok hoşuma gitti. Bazıları kokusunun hastane gibi olduğunu söylese de ben bebek kokusu gibi olduğu düşüncesindeyim.   Uzun süre kullandıktan sonra da memnun kaldım. Bittiğinde yenisini alacak kadar da sevdim.



Saçlar o kadar hassas ki insan bakmaya dokunmaya kıyamıyor. O yüzden mümkün olduğunca fazla ürün kullanmamaya iyi geldiğini bildiğim ürünlerle devam etme konusunda ısrarcıyım. Sürekli olmasa da sıvı saç spreyi de saç bakım ürünlerim arasında. 


Aralarında sizlerin de kullandığınız ürün var mı?  Memnun olup olmadığınızı yada kullandığınız ürünü yorum olarak yazarsanız sevinirim.
Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder