Translate

31 Aralık 2015 Perşembe

2016

Nihayet 2015 yılının sonuna geldik.Sanki diğer yıllardan daha uzun gibi bir yıldı yada bana öyle geldi. İyi kötü bitirdik bu yılı da çok şükür. Aslında bana pek iyi gelmeyen bir yıldı. Galiba tek sayı olmasının bunda etkisi büyük. Bir çok kişi de tek sayı olmasının olumsuz etkilediğini söylüyor. O yüzden 2016 yılının daha güzel ve mutlu geçeceğine inanıyorum. Şimdiden hepinize iyi seneler diliyorum.
Umarım 2015te bulamadığınız her şeyi 2016 yılında buulursunuz. Aşkla kalın..

8 yorum:

  1. 2016 umuları ve mutluluklarıyla kapınızda olsun. sevgiyle:))

    YanıtlaSil
  2. Ben de hoşlanmam tek sayılardan ve hiç bu açıdan bakmamıştım... İnşallah 2016 daha güzel daha iyi olur. Yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım daha iyi bir yıl olur herkes için..Mutlu yıllar

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu takibe geldim bloguma da bekliyorum takibe aldim mutlu yillar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Umarım hoş vakit geçirirsin..
      Mutlu yıllar

      Sil