Translate

26 Haziran 2015 Cuma

Cilt Bakımı

 Günaydınlar herkese!!!!

Aslında bu yazıyı yazmayı pek istemiyordum ama merak içerisinde olduğum için yazmak istedim.Cilt bakımının önemli olduğunu ve kullanılan ürünlerin sürekli değiştirilmemesi gerektiğini düşünüyorum.Tabi ki cildimiz tepki vermediği değişmediği sürece. Daha önce kullandığım ürünler ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Buradan ulaşabilirsiniz. Uzun zaman önce nereden geldiyse aklıma birde başka ürünler deneyeyim, belki daha iyi olur diye öve öve bitiremediği clinique smart serumu aldım. Aldım almasına da...
Bin pişmanım.:(

Ayrıca bu ürünün yanında biten nemlendirici yerine yine aynı markanın super defense nemlendiricisini aldım. Diğer kullandığım ürünlerde herhangi bir  değişiklik yapmadım.








Gelelim ürünler hakkında ki yorumlarıma.Yazdıklarım da anlaşılacağı gibi memnun kalmadım hiç. Kullandığım iki ürün de cildimde kusma yaptı. Ayrı ayrı kullandığımda nemlendiricinin daha çok etkisi olduğunu gözlemledim. Nemlendiricinin güzel yanı içerisinde spf içermesi fakat bir çok markada bu özellik zaten mevcut. Ayrıca cildimi iyi nemlendirdiğini söyleyemem.Moisture Surge buna göre çok çok daha iyi nem sağlıyor. En azından benim cildim için öyle.Kullandığım 3 nemlendirici arasında en iyisi bana göre Clinque Moisture Surge. İkinci sıraya Estee Lauder Day wear diyebilirim. 

Serum olarak daha önce hediye edilen Lancome markasının Genifique serumu. Yaş olarak benden daha büyükler için uygun olduğu söylense de cildime en iyi gelen serum buydu.Sözde bu ürün almaya gitmiştim ama başka ürünlerle döndüm eve.Advanced Night Repair serumu biraz daha az etkili kaldı sanki cildimde. Yine kullanılan 3 ürün arasında bir numara Lancome, iki numara Estee ve sonuncusu malesef Clinuque oluyor.

Kullanım süresi olarak kısa bir süre de denemedim hani. 2 ay düzenli olarak kullandım.Baktım düzeleceği yok bende bıraktım.Yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum ciltte gözle görünür sonuçlar elde etmek için.



Bu da yeni ürünümüz. Henüz tanışalı uzun zaman geçmese de sevdiğimi söyleyebilirim. Tavsiyesini annemden aldım. "Aaa ben kullandım onu çok güzel bence sende al  hem de 10 tl " dedi. 
Anne tavsiyesi dedim bende gidip aldım. Cildin gerçekten temizlendiğini hissediyorsun.



Benim yorumlarım bu kadar arkadaşlar siz hangilerini kullandınız? Memnun kaldınız mı? Paylaşırsanız çok mutlu olurum.. 

Sevgiyle Kalın...




1 yorum:

  1. ben de nemlendirici olarak araştırdım ama sizle karşılaştım bu arada ve eledim bu ürünleri, paylaşım için teşekkürler... artık takipteyim, ben de sizi beklerim bloğuma :) sevgiler

    YanıtlaSil