Translate

24 Haziran 2015 Çarşamba

Yola çıkarken almamız gerekenler neler?

Tatilde, ufak kaçamaklarda genelde birşeyler almayı hepimiz unuturuz ve tatilimiz ah 
keşke alsaydım, nasıl unuttum ben onu ya diye sızlanarak geçer. Benimde böyle bir çok tatilim geçti.
Daha önce kısaca alınacaklardan bahsetmiştim ama hazır sezon açılmışken ve daha derli toplu olmasını istediğimden tekrardan bir yazı hazırlamaya karar verdim.

Tatili yazın mı yapacaksınız yoksa kışın mı? Gideceğiniz ülke neresi?Yurt içi mi ? Yurt dışı mı? Yazıyı okuyan arkadaş kadın mı erkek mi? Bebekle mi seyahat edecekler? Sorular böyle uzayıp gider.Ben bütün hepsini ele alarak bir liste hazırladım.Tercih sizin artık..


İlk olarak hiç değişmeyen bir liste var isterseniz ona göz atalım.





Listedekilerin çalınma riskine karşı birer kopyasını alıp başka bir yere saklayın.Hatta mail adresinizde de saklayın.Birde kredi kartı, pasaport gibi eşyaların çalınması yada kaybolması durumunda iletişime geçilecek numaraları da bir yere not edin.

Bunlarda mutlaka alınması gereken listenin elektronik kısmı.Unutulmaması gerekenler listesinde bunlarda :D



Ortak listeyi beyaz renkle gösterdim.Diğer renkler biz kadınlar için pembe, erkekler içinse mavi renkte.Gördüğünüz gibi bizim kişisel eşyalarımız daha az :D 






Kıyafet ve aksesuar olmazsa olmaz tabi. Erkek için çok fazla liste olmadığı için blazer ve kravat yeterli hatta yaz tatili ise ona bile gerek yok :D 




Keşke hiç hasta olmasak :(




Biri ayakkabı mı dedi?Bilinçli olarak yapmadım pembeyi işi bitirdiğimde gördüm...HeEr ne kadar bu aralar uzak tutmak istesemde mor ve pembeyi olmuyor galiba :)



Buda soğuk mu soğuk kış tatilleri için..


Haaa unutmadan ben bu kadar eşya taşıyamam bana sırt çantam yeter diyer diyenler var.( Hiçbirşey almaya gerek yok param pulum olsun yeter diyenlerde) Onlar içinde sade bir liste yaptım 
Buyrun..

Kimlik, pasaport, bilet,para olmadan bir yere gidemeyiz elbette. Bunun yanı sıra kredi kartı, rezarvasyonlar,davetler varsa bunları ekleyin.Fotoğraf Makinesi ve cep telefonu işinizi görür tabi şarj aletletiyle birlikte. Bir güneş gözlüğü, biraz kıyafet ve rahat spor ayakkabı
Yaz veya kış mevsimine göre atkı-bere yada bikini.Birde gezi notlarını tutmak için defter ve kalem.Diğer eşyalar sırt çantasında taşımak için çok gereksiz. Tabi kampa gitmiyorsanız. Çoğu eşyayı gideceğiniz yerde bulabilirsiniz.Diş macunu sabun vs.


Çiçeği burnunda anneler sizi de unutmadım:)

Bebekler içinse aklıma ilk gelen ürünler şöyle:

Biberon, emzik, bez, mama, oyuncak, ve bol kıyafet. 
Liste belki daha detaylıdır ama benim bildiklerim bu kadar şimdilik :) 


Evden ayrılırken yapmanız gerekenler ise:
Doğalgazı, kapıları,pencereleri kontrol etmek. Ütü vs gibi buzdolabı dışında hiç bir şeyi prizde bırakmamak. Birde döndüğünüzde temiz bulmak için dağınık bırakmamak :)
Ev anahtarınızı da unutmayın :) Dönüp geleceğiniz yer kürkçü dükkanı ne de olsa :)


Not: Bütün fotoğraflar özenle seçilip photoshopta düzenlenmiştir.İçerikte kullanılan bazı görseller bana ait değildir.

Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder