Translate

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Otağtepe ve Emirgan Korusu

Ayın ilk gününden herkese kocaman günaydın..
Hoşgeldin Temmuz..
Yine geç kaldığım yazılardan birisi. Bugün İstanbulun eşsiz güzelliklerinden bahsetmek ve sizlere tanıtmak istedim.Otağtepe Fatih Sultan Mehmet Köprüsünün hemen yanında yer alan güzel manzarası ile evlenecek çiftlere ev sahipliği yapan bir mekan. 



Eminim ki bir çoğunuz bu manzaraları gördünüz. Genel olarak merdiven başında çekilen bir tarafta köprünün bulunduğu eşsiz boğaz manzaları gelin-damat fotoları.Çoğumuzun gördükleri arasında. Bizde merak ettik bu yeri ve gidelim dedik.Kapısında ilginç bir not vardı. Profosyonel fotoğraf çekmek yasaktır. Hangi akıl ve mantıkla koyuldu pek anlayamadım.. Bu arada gün batımını izlemek istiyor olabilirsiniz fakat nisan ayında saat 7de kapanıyor benden söylemesi.




Ahhh istanbul..



Manzarası dışında birşey beklemeyin lütfen.Kapanma saatine yakın gittiğimiz için manzaranın tadını pek çıkaramadık. Fotoğraf çekme telaşı içine girdik.


Bu güzel günü böyle bitirmeyelim dedik ve Emirgan korusuna gitmeye karar verdik. Eeee lale mevsimi olunca istanbulda akla gelen ilk yerdir emirgan korusu. 

Çiçekleri çok sevmememe rağmen burası aşırı güzel bir yer. Adeta kendini düşler ülkesinde hissetmek için yapılmış. Renk renk çiçekler, adını bilmediğim şeylerden yapılmış heykeller.. Pembe sarı köşkleri ile benim gönlümü fethetmeyi başardı. 


Çiçeklerle uğraşmanın bu kadar sanat gerektirecek bir şey olduğunu da gözlerimizde görmüş olduk. Bazı kısımlarını fotoda gördüğünüz üzere karanlık bi ortamda gezdik. Gün gözüyle görmek çok daha güzeldi. Burası da oldukça büyük bir yer. Gezerken yorulacaksınız..Şimdiden bilin istedim.


Sevgiyle kalın..

7 yorum:

  1. Valla bende gittim ama resim çekmedim, bizim eve yakın olduğu için ara sıra gidiyoruz, istanbul'un en güzel yeri bence. Yüzlerce aile aynı anda piknik yapıyor eğleniyor, ayrıca çocuklar için oyun parkıda var içeride. Herkesin gitmesi lazım, onlarca güvenlik var kimse kimseyi rahatsızda edemiyor, herkese tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel :) evimize yakın arada gideriz oraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün batımını tam yakalayamamış olsakta çok güzeldi bizim için...:)

      Sil
  3. Biz böyle manzaralara çok yakın olup, buraları atlayıp kilometreler gidip başka gün batımlarına atlayan nesil mi olduk ya, ilk fırsatta gideceğim koruya^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda yaşıyorsanız mutlaka gitmeniz gerekir en azından bir kere uğramanız gerekir..:)

      Sil
  4. Blogunuzu çok beğendim :) Umarım siz de benimkine bir göz atarsınız :) http://sizleriizliyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim:)

      Sil