Translate

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Torbay-3

Torbay yazımla hemen dönüyorum bloguma. Hemen bir tavsiye ile başlamak istiyorum.Belki saçma gelebilir ama kendinize bulunduğunuz yerden bir mektup yazın :) Evet evet mektup yazın.. Aklınıza ne geliyorsa yazabilirsiniz.Döndüğünüz de okuyacağınız için bir nevi geleceğe mektup gibi oluyor.Evet bende gönderdim kendime bir mektup ama maalesef ki fotoğrafta gördüğünüz mektup aradan yıllar geçmesine rağmen bana ulaşmadı.Bu da büyük bir üzüntü..



Bu fotoğrafta gördüğünüz ise benim pembe boyalı evim.. :)Panjuru olmasa da :( Kendisini içinde bulunduğum süre de pek sevmezdim ama şu günlerde özlüyorum. 3 katlı olmasına rağmen küçük ama şirin bir ev kendileri belki bir gün tekrar gidip orada kalırım...                            

                                                                
Evler gördüğünüz gibi birbirine çok benziyor...






Paignton tren istasyonu.Şunu da ekleyeyim tren ve otobüslerini ne kadar önceden alırsanız o kadar uygun almış olursunuz.Yani işinizi hiç bir zaman son dakikaya bırakmayın hep planlı olun..




Yolculuk dediğin böyle kalabalık yapılır işte :) Tabi gezmek için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Plymouth'a giderken tren garında çektirdiğimiz bir fotoğraf.


Sanırım artık ingiltere hatıralarımın sonuna geldim .. Ve böyle bir kolaj yapayım dedim.Çok güzel günler geçirdim. Ve ufak bir kopya vereyim en kısa zamanda başka bir ülke yazısıyla karşınıza çıkacağım inşallah.

Bu adanın ismini tam hatırlayamadım :(


Paignton pier'den çekilmiş bir kare..

Sahile indiğiniz de kumdan yapılmış bu eserleri görmeniz mümkün. Yeteneğiniz varsa sizinde gittiğinizde yapmanızı tavsiye ederim mutlaka..



Havaların durumuna göre fotoğrafta net görünmese de yelkene biniyorlar.Belki yarışları da düzenleniyor olabilir.


Sörf yapmakta mümkün..



Gittiğimde şanslı sayabileceğim bir döneme denk gelmiştim festival vardı şehirde.Ne festivali olduğunu bilmiyorum:) Bu saklama kutularından yapıyorlardı..




Ve son olarak Gaziantep'in bir kısmını havadan görelim ve yazımızı burada sonlandıralım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder