Translate

20 Temmuz 2014 Pazar

Londra-2

Londra anlat anlat bitmez demiştim.Bu yazımda Big Ben, British Museum ve Hide Parkı anlatacağım. Aslında anlatacağım demek yanlış olur fotoğraflayacağım demek daha iyi olur sanırım. 
İlk olarak London Eye'dan başlayayım. London Eye tahmin ettiğiniz gibi ücretli.2011 yılında 18,60 £ idi. Türk parasına göre biraz pahalı bunun sebebi de paralarının daha değerli olması.Ama ben değeceğini düşünüyorum ve gitmişken mutlaka orada bir tur yapmanızı öneriyorum. 

Ta ta ta bu da biletim :)


London Eye
Ben gittiğimden beri herhalde yağmur gibi şanssızlık olacak ki yol çalışması vardı :D O yüzden görüntüler de kirlilik var dubalar vs.



En sevdiğim şeylerden biri de bu çift katlı otobüsler. Londra da binmek nasip olmadı  ama Paignton'da binmiştim süper bir şeydi.


Geldik British Museum'a. Burası aklımın alamayacağı kadar büyük bir yer.Eğer müzeleri çok seviyorsanız oraları gezmekten zevk alıyorsanız mutlaka bir gününüzü ayırmanız gerekebilir. Müzede Türkiye'ye ve diğer ülkelere ait bazı bölümler var. Girişin ücretli olmaması böyle bir müzenin beni çok şaşırttı doğrusu. Bedavaya girip bir dünya bilgi sahibi olup çıkabiliyorsunuz. Müzeleri sevmeye British Museum ile başladım.Daha önce müzelere gitmekten kaçardım.Ama burası çok farklı bir dünya gibi geldi bana 



Şu aşağıda görmüş küçük kare pencere o alışılageldik fotoğrafların çekildiği yer.O pencereden baktığımda sanki kendimi çok büyük bir şey keşfetmiş gibi hissettim. :)
Ve turist olmanın en güzel yanı elinde haritayla bir yerleri keşfetmek.





Belki de Londra'da çektiğim en güzel fotoğraflardan birisi.

Bu da en sevdiğim diğer fotoğraf. 


Bu da bir diğeri olabilir :)




Ve akşam saatlerinde Londra...




Sevgilerle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder