Translate

19 Mart 2014 Çarşamba

Torbay

Dil okuluna gitmeye karar verdikten sonra sıra ülke seçimine gelmişti.En başta niyetim Malta'ya gitmekti ama sonradan tercihim İngiltere oldu.Ve Paington'da bir dil okuluna kaydımı yaptırdım.Paignton Torbay council de bulunan 3 şehirden biri.Diğerleri Torquay ve Brixham.Kalabalık sevmeyenler için çok hoş bir yer. Hava alanından buraya ulaşım National Express  ile sağlanmakta.Benim gittiğimde bilet fiyatı 30 GBP idi.Tabi orada biletleri ne kadar erken alırsanız o kadar ucuza geliyor.Ben son anda aldığım için o kadar pahalıydı.Fotoğrafta da gördüğünüz gibi küçük bir şehir.O zamanlar aklımda blog yazmak gibi bir fikir olmadığı için hatırladığım kadarıyla aktaracağım.Resimdeki piknik evlerinde piknik için gerekli olan ihtiyaçlarını depoluyorlar.Taşımak yerine oradan almak daha pratik bir çözüm.

  En ucuz mağazalarından biri 99p.

Piknik evleri




Torquay Paignton'a göre biraz daha kalabalık bir şehir.Daha büyük bir yat limanına sahip,daha çok mağaza var.Benim en çok sevdiğim mağaza tabi ki ucuzluğun vazgeçilmezi Primark.Bir çok kişi mallarının kalitesiz olduğunu söylüyor,bu tamamen bizim kalite nedir anlayışımızla ilgili.Ben tamamen şans işi olduğunu düşünüyorum.Etekten tişörte,çoraptan monta bir çok şey aldım.Hiç birinde de bir hata yoktu ama şansızlık anneme hediye aldığım pijama takımında hata çıktı.Şu anda tekrar gitsem bir dünya incik cıncık alırdım.Ve çok dikkatli incelerdim her şeyi :)







Son olarak Brixham'dan bahsedeyim. Brixham İngiltere'nin Portofinosu diyebiliriz .İtalya'ya hiç gitmedim ama daha romantik görünüyor.Balıkçı kasabası diye adlandırabileceğimiz bir şehir.Küçük renkli evleri ,ilginç sokaklarıyla benim dikkatimi çekmeyi başardı.

Brixham





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder