Translate

19 Mart 2014 Çarşamba

Güneş'e giderken

Sonunda benimde bir blog'um oldu.Uzun zamandır hep hayalini kurduğum bir şeyi gerçekleştirmenin verdiği mutluluk var içimde.Ne zamandır aklımın bir köşesindeydi blog sahibi olmak.Sonunda buradayım.

Ne üzerine yazacağımı düşünme sürecim biraz uzun odu.Moda mı? Gezi mi? Yemek mi? En sonunda canımın istediğini yazmaya karar verdim.

Bir şeyin en iyisi olmayı düşünenlerden değilim .İnsanın sevebileceği her şeyden hevesini alması gerektiğini savundum her zaman.Yemek yapmayı da seviyorum, resim yapmayı da,canım sıkıldığında gitar çalmayı da.Bunların hiç birinde iyi olduğumu iddia edemem ama bunları yapmak beni mutlu ediyor.Önemli olanda mutlu hissetmek değil mi zaten?Yani burada bazen yemek olacak bazen moda.

İlk yazımla böyle bir giriş yapmak istedim.Sonraki yazımın ne olacağına henüz karar vermedim...
Yolculuğum başlıyor :)
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder