Translate

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Adalar

Adalar deyince hemen aklıma teomanın o şarkısı geliyor..
"Akşama doğru azalırsa yağmur kız kulesi ve adalar
Ahh burda olsan çok güzel hala istanbulda sonbahar..."

Adalara Mayıs ayında gittik. Pazar gününü tercih etmiştik ama sanırım hata etmişiz. Aşırı bir kalabalık vardı.

Büyük adaya vardığımızda ilk işimiz  hemen hemen herkesin yaptığı gibi faytona binmekti.Tabi felaket bir kuyruk vardı. Neyse ki hızlı ilerliyord.4 kişi de binseniz 1 kişi de binseniz aynı fiyatı ödüyorsunuz.İsterseni kısa veya uzun tur alma şansınız var yada gitmek istediğiniz yere kadar gidebiliyorsunuz. Tabi fiyat buna göre değişiyor. Biz kiliseye kadar faytonla gittik. Bu arada tahmin edersiniz ki biraz koku oluyor.

Ama sonra alışıyorsunuz kokuya..Farkında olmadan

Yaklaşık 15-20 dk sonra kilisenin yoluna varıyoruz. Asıl yolculuk burdan sonra başlıyor.15 dk kadar dik bir yokuş çıkıyorsunuz. Ama yolda giderken size eşlik eden manzara inanın hiç birşey hatırlamıyor.

Kilisenin içinde malesef foto çekmek yasak. Etrafında bu güzel manzara sizi bekliyor işte.. İstanbulu seyretmek adı verebileceğiniz tablo gibi bir görüntü.

Manzaranın tadına vardıktan sonra dönüş başladı. Dönüşte yürümeyi tercih ettik.

İyiki de tercih etmişiz dedirten güzellikte evlerle karşılaştık. Bunlardan bazılarını yukarıda bulabilirsiniz. Elbette bu kadar değil ama daha fazlası için ufaktan bir adalar turu yapabilirsiniz.
Gitmişken yapılacak şeylerden biri de dondurma yemek. Klasik alıştığımız külah dondurmalara çikolata sosu yaparak üzerine fındık vs ile süslüyorlar o şekilde yiyorsunuz. Dondurma denince akan sular duruyor bende. O yüzden foto çekmek aklıma bile gelmemiş.Ama sizi merakta bırakmamak adına internetten bir foto paylaşayım.
Mmmm. olsa da yesek..

Evet bu gezimizin de sonuna geldik. Sevgiyle kalın...

1. Adalarda insan dinleniyor ve kendine geliyor resmen. Özellikle büyükada ve heybeliadaya bayılıyoruz biz, hatta heybeliadanın plajını deneyin, hiç fena değil^^

1. Mayıs ayında biraz daha soğuktu havalar o yüzden yüzmek için gidememiştik.Ama aklımızda bulunsun yaz bitene kadar fırsat bulursam mutlaka gideceğim..:)

2. Merhaba canım ne kadar güzel resimler paylaşmışsin emeğine sağlık:-) sayende göremediğimiz yerleri görüyoruz. Görür görmez hemen takip listeme ekledim. Bloğumu takip ederseniz çok mutlu olurum:-) kendinize iyi bakın.
    Http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.Beğenmenize çok sevindim.. :)

3. merhaba blogunuzu yeni keşfettim banada beklerim :)

4. Resimlerde anlatiminizda cok guzel ;-)
    sevgiler
    Madamemine.blogspot.com

1. Çok teşekkür ederim nazik yorumunuz için:)

5. Merhaba yorumunu aldım,iadeye geldim.Güzel bir gezi olmuş anlaşılan,ilk fırsatta bende görmek istiyorum adaları..gfc ve g.plus takibe aldım.sağlıcakla kalın

1. Hoşgeldiniz bloguma :) Umarım iyi vakit geçirirsiniz buralarda..

6. ne güzel bir gezi olmuş bende adaları keşfetmek istiyorum:)

1. En kısa zamanda yapmanızı tavsiye ederim eğer istanbuldaysanız..

7. Bende Adalarda gezmeyi çok severim
    Orada ayrı bir huzur var sanki, farklı geliyor bana
    Çok iyi yapmışsınız harika bir gezi olmuş

8. merhaba , bende geçen hafta büyük adadaydım. çok güzel bir gün geçirdim fakat çok koku vardı :) aya yorgi ayrı güzel :) güzel yazı olmuş teşekkürler :) bu arada sizi takibe aldım ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) ziyaret ederseniz mutlu olurum. sevgilerimle :)

9. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum ;)

10. çok güzel bir paylaşim olmuş blogunuzu artık bende takipteyim :)