Translate

14 Şubat 2015 Cumartesi

Kadına Şiddet

14 Şubat bitmeden hemen yazmak istedim..Evet bugün sevgililer için önemli bir gün ama hayat her zaman bize gülücükler atmıyor malesef.Başlıktan da anlayacağınız gibi kadına şiddete dur demek için yazıyorum.Dün gece sosyal medyada birden #özgecanaslan etiketini gördüm.Merak ettim neymiş ne değilmiş diye.Haberleri izlememiştim akşam..Açtım okudum haberleri,hem okudum hem ağladım..
Okudukça kanım dondu..Ne istesem ne düşünsem o kişiler hakkında bir türlü kendimi ikna edemiyorum..Bu dünyada kadın olmak bu kadar zor olmamalı..Akşam işten eve dönerken kimbilir kaç kadın Özgecan gibi aynı korkuları taşıyor.Kim bilir kaç tanesi tacize uğruyor,belki de kıl payı kurtulanlar vardır.Birde Özgecan gibi kurtulamayanlar:(
O insanlara ne yapılması gerektiğine uygun cezanın verileceğini umut ediyorum.Ama bizim düşünmemiz gereken şey bu tür olaylar nasıl meydana geliyor?Biz nasıl çözebiliriz?Oturup bunları tartışalım..Artık birileri dur demeli.Bu bardağı taşıran son damla olmalı ve bu gibi olaylar için bir şey yapmalı.
Duygularımı paylaşmak istedim.Eğer sizin bu konuda bir fikriniz bir öneriniz varsa kadınlarla ilgili her türlü platformla paylaşın lütfen..
Sevgiyle kalın diyemiyorum ama çok dikkat edin kendinize..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder