Translate

24 Şubat 2015 Salı

Blog Takip Etkinliği-2

Yine bir blog takip etkinliğiile karşınızdayım.İlk etkinlikten sonra bu tarz 
etkinliklerin ne kadar etkili olduğunu gördüm.Bu yüzden etkinlikten daha fazla kişilerin faydalanması için bende paylaşma gereği duydum.
Etkinlik sahibi sevgili Somurtkan Şirine 
Daha önce paylaştığım etkinlikte de bu etkinlikte de yazı paylaşılması zorunluluğu yok.Sadece içimden geldiği için paylaşma ihtiyacı duyuyorum.Umarım bol bol arkadaşlar ediniriz ve birilerine faydamız dokunur.
Sevgiyle kalın...



44 yorum:

  1. Bu tür etkinlikler gerçekten kaynaşmamız açısından iyi oluyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size..Umarım bol bol kaynaşırız bu etkinliklerle...

      Sil
  2. merhabaaa :) bende herkesi bloguma bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Kitap ve film incelemeleri yaptığım bir blogum var.Eğer ilgiliyseniz bende beklerim :)
    - 30secondstobooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları daha çok seviyorum:) Hoşgeldiniz..

      Sil
  4. Ne kadar naifsiniz , tesekkurler..sevgıler. bakacagım bloga hemen

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benimde bloğum makyaj,kozmetik,bakım, ürün yorumları , kitap ve film yorumları,gezi vb paylaşımların yer aldığı bir blog blogumu çok beğenirsiniz şüpheniz olmasın.. herkesi beklerim #bloggerlartakipleşiyor

    YanıtlaSil
  6. Cool post.

    Love always,
    www.loyaltofashion.com

    YanıtlaSil
  7. bu ekinlikler süper bencede. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba takipçiyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  10. Severim yeni blogları keşfetmeyi... beklerim...

    adamzeka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel düşünmüşsünüz paylaşarak :)
    Takibe aldım blogunuzu bana da beklerim..
    beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)

      Sil
  12. Bende takipteyim! :) Uzun süredir bir türlü kendimi veremediğim bloguma sanki yeni yeni daha bi alışıyorum gibi :) Şimdiden tanıştığıma memnun oldum! :)

    YanıtlaSil
  13. Herkese meehaba güzellik makyaj ve ürün deneyimlerimi paylaştığım bloğuma hepinizi bekliyorum arkadaşlar bende sizlerle tanışmak için sabirsızlaniyorum

    melikeninrehberi@blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Harika bir etkinlik. Bu arada blogunuzu takibe aldım. Bende bloguma beklerim . Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ben de bu tarz etkinliklere katılıyorum. Bloğum www.onyuzmilyonoje.com
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Blog keşif etkinlikleri yeni başlayan bloglar için çok harika birşey :) kendince sevdiği/beğendiği herşeyi paylaşan taze bloggerlardanım.
    Hepinizi bloguma beklerim, sizi de takibe aldım. :)

    Sevgiler..

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun umarım hepimiz için faydalı olur :)

      Sil
  17. Merhaba blogunuzu takip ediyorum.bizim blogumuzda da etkinlik var herkesi blogumuza bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Merhaba
    benimde genelde bakım üzerine yazdığım bir blogum var
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/
    sizi ve ilgilenen herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok teşekür ediyorum :)

      Sil
  19. Merhabalaar :) Ben de sevgilimle başımdan geçen olayları romantik komedi şeklinde anlatıyorum. Eğleneceğinizi umuyorum iyi okumalar :)) yasarkenkomikdegildi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba :) Ben de katılıyorum bu etkinliğe.
    Sizi takibe aldım, benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende takibe aldım sizi :) Teşekkür ederim

      Sil
  21. MERHABA ARKADASLAR
    BLOGUMDA KOZMETIK , KITAP , MUZIK , FILM VE HAYATIMA DAIR GUNCELERIM YER ALMAKTADIR.HEPINIZI BEKLERIM..
    BLOGUMA GELDIGINIZDE BIR YORUM YAZARSANIZ SIZI DE KESFEDER VE TAKIP ETME SANSINA ERISIRIM TESEKKURLER
    http://elissasufi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  22. Biraz geç oldu ama kusuruma bakmayın gözden kaçtı muhtemelen yorumunuz..Hemen takibe aldım sizi..

    YanıtlaSil
  23. Merhaba. Çok güzel bir etkinlik olmus :)
    Blogumu 5 ay sonra tekrar açtım.
    Blogumda ürün satışları, kozmetik,bakım ve hobilerimin paylaşımlarını yapıyorum :)
    http://pembezaman.blogspot.com.tr/
    İnstagram: pembezaman

    YanıtlaSil
  24. merhabalar ;
    blog da yeniyim düzenli olarak blog yayınlıyorum hepinizi sayfama beklerim,takip ederseniz çok sevinirim.
    www.ebrubozkurttt.blogpot.com.tr
    instagram : thefaceınthemırror :)

    YanıtlaSil